皆様に「ありがとう」と「笑顔」をたくさん頂ける接骨院を目指して

豊橋トレーナー勉強会

先日、東三河で初めて発足した「豊橋トレーナー勉強会」に参加・入会してきました。

 

今まで勉強会やセミナーといえば東京・大阪・近くて名古屋が当たり前でしたが、近くでこのような機会を作っていただいた勉強会事務局の方たちには本当に感謝です。

 

内容的にも一方的に教えるというより、参加者全員で意見を出し合って相互理解を深めたり、お互いの持ってる技術や知識をシェアしあえる場になっているのでとても勉強になります。

 

月に一回ペースで行っていくみたいなので、できる限り参加して日頃の治療にも生かしていきたいと思います。

コメントをお書きください

コメント: 1
  • #1

    Katharine Jeanbaptiste (木曜日, 02 2月 2017 00:15)


    I've been exploring for a little bit for any high quality articles or blog posts in this sort of area . Exploring in Yahoo I ultimately stumbled upon this web site. Studying this information So i'm glad to express that I have an incredibly excellent uncanny feeling I came upon exactly what I needed. I most unquestionably will make certain to do not forget this website and give it a glance on a continuing basis.